One month to go


Om en månad är jag i Kalifornien, vid den här tiden förhoppningsvis på väg genom customs och in i USA för att påbörja mina tre månader på Fox n' Firkin Farm med underbara Nicole som jag har att tacka för det här.
I can't wait!
Jag har börjat sakna hästarna lite smått nu faktiskt, alla mina fina pojkar som jag har fått äran att jobba med under året som har gått. Nu verkar det som att min ersättare är ganska spikad, dvs om hon vill och spelar sina kort rätt så att säga - jag hoppas verkligen för hon skulle passa perfekt! Dessutom så skulle jag veta att mina små prinsar har det bra.

Hade en helt fantastisk kväll (och natt) igår. Skulle bara kolla film, men det slutade med att vi pratade hela natten innan vi gav upp och sov ett par timmar mellan sjutiden och tio-någonting. Totally unexpected men sjukt härligt.
I just might have found someone worth keeping.. Or actually he found me. Crazy.

Nu ska jag kolla klart på det senaste Criminal Minds avsnittet och bara njuta av leendet inombords.

Puss och kram, skumbanan!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0