Bye bye people!


Orkar inte engagera mig och whina mer om allt det här med Brian, ni har väl sett nog på facebook i alla fall.
Han är en gubbjävel, punkt slut.

Nu är jag i alla fall själv på gården, igår åkte Brian och Nicole till San Francisco på tävling. Med sig tog dem Cartié, Saxon och At Large så jag blev av med min favorit över helgen.. Men men.
Det har varit galet varmt de senaste dagarna så idag tog jag en siesta 12-15 för det gick verkligen INTE att jobba. Red Senator, släppte Juliet i hagen, longerade Dangon, släppte Katie i hagen, tömkörde Batman, släppte Ember i hagen. När jag hade min lunch/siesta så tog jag två timmar och låg ute på en filt, läste och solade (dock i skuggan, annars hade jag dött..) Galet skönt!

När jag hade slutat runt halv sju så kom Nicoles mamma hem. Hon gick och snackade med Cheryl och hade just about filled me in on the details när Cheryl kom ner till huset. Då berättade hon om middagen som vi ska på imorrn med henne och hennes söner Alexander och Pendragon, vilken Mona redan hunnit berätta för mig om.
På något vis kom vi i alla fall in på mina ögon, tror det var när jag snackade om när jag skulle komma hem och vill se någorlunda trevlig ut för Björn, men anyways; då sa hon i alla fall något i stil med: "You've got the most breathtaking eyes ever, they're really stunning and have so much expression! Sometimes I just stop and go 'whoa' when I look at you. It won't matter what you look like, your boyfriend is only gonna be able to look at your eyes! So enhance them and he will be stunned". Hon är så himla söt och snäll! Nog för att jag alltid har tyckt att mina ögon är min bästa tillgång, men ändå ^^ She's so sweet! I really, really like her (not only because she likes my eyes ;))! She truly is Brians better half.

Jag och Mona tog en vända till Mainplace där jag köpte en supersöt klänning, jag är kääär! ^^ I min favoritfärg också, en vacker mörklila <3

Nej, nu ska jag ta och hoppa i säng så jag kan komma upp runt 6 am så att jag hinner med lite hästar innan det blir för varmt. Måste dessutom sluta tidigare så jag hinner med middagen 5:10 pm. Tänkte rida U2 och Escape, köra Sunflower, tömköra Johnny och Bertuccio. Måste göra något med Batman också annars får han kolik.. Hinner jag med fler så ska jag longera Katie och/eller Torpedo.

Ha det helt super!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0