Dominos


Red Senator med Nicole och U2, kom tillbaka och förberedde Johnny till Brian som skulle ta en short, hard ride.
Medan han red så hann Nicole fixa Dangon till honom, jag tömkörde At Large och sen tömkörde Nicole Cartié (som för övrigt gick hur bra som helst, Nicole har gjort ett superjobb med honom).
1,5 timme senare så dök Brian upp.. Då hoppade han upp på Dangon och skulle vara borta 20 min sen ta Torpedo och ponie Clover. Behöver jag säga att han var borta över 45 min? Brian och tider alltså..

På lunchen snackade jag i alla fall med bästaste Kajsa, plus lite allmänt folk och katter i hennes kollektiv x)
När vi gick ut igen vid 14:20 så hade Nicole fått ett sms från Brian som löd "drive then Bertuccio have to be done by four". Så Nicole fixade Saxon, jag spolade av Torpedo. Brian hade kört iväg när jag var klar med Torpedo, då fick jag veta att han blivit förvånade över att det inte var paret (Batman - At Large), hur skulle vi kunna veta det när han skrev så?
Jag hade ju tömkört At Large redan och de andra eftermiddagarna har det varit Saxon som gällt.. Gubbe!
Tjugo i fyra(?!) var han tillbaka med Saxon, kollade på Batmans öga som han verkade ha fått något i, sen red de iväg. Vid halv fem var han tillbaka... Tider som sagt.

När Nicole hade spolat Batman släppte vi in honom i boxen, det första han gjorde var att kolla sig på magen och sen lägga sig ner. Vi lyssnade efter tarmljud eftersom han har lätt för att få kolik. Det lät väldigt konstigt, helt metalliskt.. Men men, var bara för mig att snabbt fixa Sunflower och hänga med henne på en få-Batman-att-bajsa-tur till Peter's Canyon. Vi var superflummiga och hade jätteroligt, Solrosen var duktig och Batman såg riktigt fin ut, han har verkligen bättrat sig sen han började få ordentlig ridning. Inget ont om Jessica men hon red western så var uppenbarligen inte så bra på engelsk ridning. Om han bara kunde äta lite bättre och sluta se ut som ett benrangel...

När vi slutat lyxade vi till det med att beställa hem en Chicken BBQ pizza samt två Chocolate Lava Crunch Cakes från Dominos.com. Sjuuuukt gott! Riktigt bra beslut måste jag säga. Mumma! Nu har vi kollat på först Bachelorette och för tillfället är det ett sorts biggest loser på tv. Snart blir det dock sängen för mig eftersom jag ska jobba själv och tänkte ta mig upp lite tidigare för att hinna med att rida lite fler hästar och kunna ta en längre lunch :)

Nicole lyssnar på Batmans mage


Jag och Batman blev bundisar på vägen hem ^^


Chicken BBQ pizza!


Jag och Bertuccio väntar


Finfina Bertuccio


Nej nu! Godnatt med er!
Sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0