I'm not over


Insåg att det var på tiden att uppdatera bloggen lite!
I onsdags hade jag min day off, passade på att bara ta det lugnt faktiskt.
Började dock med att rida Senator, älskar att få rida honom normalt igen efter Brians fuckade helg, han förstörde verkligen allt. Men kom ju fram till att jag inte skulle skriva ner det här eftersom det inte är sånt jag vill minnas.
Fick världens jackpot på Skype efter det, först mamma, sen Steffie och sist Björn. Fick offra min tid i solen för det, men det var det värt. Solade i alla fall en halvtimme samt läste ur min nya bok Water for Elephants :D
När Nicole hade slutat så drog vi till Mainplace, shoppade lite (har smittat Nicole och fått henne att köpa både klänning och TVÅ par klackskor :D), åt på Panda Express innan vi smugglade in glass från Dairy Queen in på bion där vi såg Rango! Helt okej film, inte den bästa jag har sett men det var ju Johnny Depp som gjorde rösten så kunde ju inte missa det ;)

I torsdags var inte Brian i stallet så vi kunde njuta, red till bergen om jag inte minns fel :) Två dagar i rad har vi nu hunnit rida iväg med våra pojkar innan Brian kommit till stallet vilket har varit dödskönt! PETERS CANYON in my heart! Har varit så skönt att rida som vanligt, känns som att Senator har blivit sig själv igen nu bortsett från att han har kommit på något skit med att han måste hoppa in i galoppen.. Så det får vi arbeta på. Men annars så. Fick världens underbaraste samlade galopp igår, har nog aldrig varit med om en så underbar galopp på honom, satte verkligen under sig och det kändes verkligen som att jag satt i en uppförsbacke. Då blev jag nog lite pånytt förälskad i honom ^^ Han var underbar i bergen också för den delen. Duktig pojke!

Nu ikväll så åt vi först hos familjen, sen hjälpte vi Pendragon med 7 o'clock innan vi tog oss in och kollade på What happens in Vegas. Gillar våra filmkvällar, de är så mysiga!

Just ja! I förrgår (tror jag det var) så var jag snäll och hjälpte Penny med en grej till en debattredovisning han skulle ha i skolan morgonen därpå, var verkligen ute i tid... Han skulle göra en cover på Rebecca Blacks låt Friday fast den skulle handla om doplhin slaughtering.. Efter mycket snälla ord och bönfallande så gick jag med på att sälja min röst, men belöningen har jag inte fått ;) Sången blev hemsk btw, så den får ni inte höra x) Men han vann!

So far har Brian inte sagt något mer om att jag skulle rida Clover så det verkar som att jag kommer få överleva helgen.

Ett stort tack till både Elin och Eva för era kommentarer på mitt deppinlägg, blev väldigt rörd!

Nu måste jag ta mig mot sängen!
Sov gott!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0