Restaurang!


Insåg att jag tog mig vatten över huvudet när jag trodde att jag skulle hinna med så många om jag inte skulle behöva jobba fler timmar än jag förväntas varje dag. Så var i stallet 6:15-12:00, sen 14:00-15:45 (slutade tidigt för att ha tid att hinna fixa mig till middagen, Cheryl gav mig tillåtelse till det :)). Red U2, Escapade och körde Sunflower. Släppte Ember i hagen, bytte till Juliet innan lunch. Lunch med en timmes extra siesta för att slippa undan den värsta värmen, blev lite tid i solen med min Patricia Cornwell-bok och en stunds snack med Skipper! :)
Red Batman, pratade ännu en gång med Skipper, tills jag slutade och lite till :D
Hoppade i duschen vid 16:00, tog på mig jeans, svart linne och en superfin vit pullover som jag lånade av Nicole, ansträngde mig med lite smink och smycken också.

Ringde upp Malin igen när jag var klar och snackade vidare tills det var dags att åka till restaurangen. I bilen ringde Nicole så fick lite update om tävlingen. Gick som förväntat, Cartié dampade och avslutade med en fin stegring och sidokast istället för ryggning. At Large hade gått fint enligt Nicole men Brian var sur över att hon inte ville ställa vänster sen hade han mage att skylla det på mig?! Han sa att det var för att jag inte red henne ordentligt, ställde och så, men då bet tack och lov Nicole tillbaka och sa att det inte alls var så samt att hon snarare trodde att det berodde på att hon inte körts innan tävlingen för att i ridningen gick det att ställa på ett helt annat vis. Då blev han tyst. Gubbskrälle, det kan han ha!

Pendragon agerade gentleman och öppnade bildörren till mig och Mona samt restaurangdörren, trevligt trevligt!
Alexander kom efter en liten stund, han hade blivit försenad från jobb (bara för att förtydliga så är Alexander Cheryls snart 24-årige son, Brian gillar inte honom (eftersom han sa vad vi alla tycker om Brians sätt med hästarna, inte uppskattat..) så hon har lite kvalitetstid med honom nu när han är borta). När han kom till bordet var det första han sade: "Oh, I like your hair!" med ett smile, då blir man lite glad ^^ Fast inte så konstigt, hade värsta snygga Hollywood-svallet jämfört med lätt svettig hästsvans som jag brukar ha när han dyker upp ;) Kul att jag har fått beröm två dagar i rad för det jag gillar bäst med mig själv :D
Jag åt en Fried Chicken Salad som var väldigt god :) När vi kom hem hjälpte jag Pendragon med 7 o'clock, han har sett så trött och nere ut idag så jag kände att jag kunde hjälpa den lilla stackaren :/

Efter det följde jag med Mona till The Block för hon skulle kolla på Converse till Nicoles bror Kevin, men det slutade med att jag kom hem med ett par och hon med inget för hon var osäker på om K verkligen gett henne rätt storlek (women's size 12=44, men's size 12=46,5 ganska stor skillnad ;)) Köpte ett par låga, svarta med lila detaljer för 24:98$ vilket är ungefär 150 spänn :D:D:D SWEET! Har behövt nya LÄNGE!

Nu ska jag gå till kojs, blir att börja nästan lika tidigt igen tror jag, var skönt med svalkan :) Men ska förvisso inte vara lika varmt imorrn. Men men!

Har btw världens bästa pojkvän!


Good night sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0