Snabb update!


Har tappat lusten lite för bloggandet när Brian och dumtanten har förstört veckan, men nu ska jag skriva av mig lite snabbt om dagen.

Försov mig till nio, men men. Så mycket som vi jobbar över så... Nicole hade sin day off idag men hon kom ändå ut i stallet för att vi skulle kunna ta en efterlängtad RIDtur på våra pojkar, det var efterlängtat! Senator var lite ur form, men det tar vi förhoppningsvis igen snart.
Longerade Batman, red At Large (som var underbar som vanligt) och körde Sunflower. Pratade en hel massa med Malin vilket också var efterlängtat!

När jag hade slutat var tanken att vi skulle sticka till Mainplace, men vi gick till Pacific Ranch Market istället och delade en pizza där. Väldigt trevligt hade vi :) Kommer sakna henne när jag åker hem, bara 41 dagar kvar nu tills jag reser, tiden går fort..
Skyndade oss hem för finalen av Dancing with the Stars - heja Chelsea and Mark! Kollade på Bachelorette sen, hade dock inte min fulla uppmärksamhet. Men ja, kan väl bli intressant kanske ^^

Imorrn blir det mer ordentlig ridning, förhoppningsvis har Senator kopplat att det är dags för riktig, rolig ridning nu igen så ser fram emot dagen faktiskt :)

Onsdag blir min lediga dag, kommer nog ändå gå upp och rida Senator tillsammans med Nicole, At Large får dock sin vilodag då, det har hon förtjänat min fina!

Nu blir det sängen så jag inte försover mig igen ;)

Nattinatt!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0