And so it continues


..och idag fick jag ett fantastiskt erbjudande av Elena, min chef på ridlekiset. Nästa termin vill hon överlämna hela ridlekisverksamheten till mig. Hon ska återgå till sitt vanliga jobb och kommer inte ha tid med lekiset då, därför vill hon att jag ska ta över hennes lektioner plus att jag kommer få fria händer och sköta i princip allt. 

Jag kommer få ändra i terminsplaneringarna om jag vill(så länge jag fortsätter i samma anda), planera grupperna inför nya terminer, lägga in borsta-och-rid/specialaktiviteter/lovaktiviteter när jag vill o.s.v. Hon är jättenöjd med mig och känner att hon litar fullständigt på att jag kan sköta verksamheten och samtidigt ta hand om och se till hästarnas bästa. Det känns underbart!!! 

När jag rättade mitt högskoleprov såg jag att jag inte kommer lyckas höja mitt reslutat tillräckligt mycket, så som det ser ut nu funderar jag ändå på att vänta en vända till och försöka mitt bästa på veterinär(plugga ma E så jag kan söka in i Danmark m.m.), så vad passar bättre då än extra jobb? Underbart!

Bra dag idag :)

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0