Like a boss


Just ja, har inte ens hunnit klart handledarutbildningen innan Sandra vill vidareutbilda mig till arbetsledare. Det går bra nu!

Var i Åstorp och hälsade på när det var träningsläger för kuskarna, tror ni att jag lyckades med att bara titta på? Nejdå, jag hoppade direkt in och började hjälpa Tomas med avlastning, hästskötsel, vet. undersökning, selning osv. Annika åkte hemifrån senare för att ta hand om stallet, så jag var helt plötsligt handledare åt de två praktikanterna eftersom Tomas höll på med sitt. Så kan det gå :)
Onsdag morgon så beger jag mig återigen upp till Grevie för att hjälpa till att packa innan vi drar till Horst, Holland, på tävling! :D Mitt liv är så sjukt nice just nu!
Working three jobs at the same time, like a boss. Haha. Jag är faktiskt pretty darn awesome just nu känner jag.

Igår följde jag med Björn upp till Alvesta när han skulle lämna Alex hos sin mamma som ska passa honom medan Björn är på KFÖ:n (och jag i Holland som därav inte kan passa honom som det var tänkt). Så 13 månader senare fick jag då träffa Björns mamma, om än en snabbis :P Se där ja!

Ikväll blir det core och simning med Maria, först ska jag bara bli klar med handledarboken så att jag kan lämna in den till Sandra imorgon. Wiie! Det flyter på nu! :)

Eftersom jag gått ner en del i höstas och nu tänkte komma i form inför beach 2012 så tänkte jag bara lägga upp en liten bild som är form av både efter och före bild. Efter höstens träning, före vårens :P Hehe. Måste säga att jag börjar känna mig rätt nöjd med min kropp :)

Ha det bra vänner!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0