Promotion


Hade medarbetarsamtal med min chef på McDonalds i torsdags och gissa vem som blev överöst med beröm och ska få en befordran? :D Om ni inte gissade det så JAG! Wohoo!
Har fått med mig en bok som jag ska plugga in, skriva självtester i och sen lämna in till Sandra. När det är gjort så ska jag få lite praktisk utbildning i restaurangen och efter det så är jag förhoppningsvis inte längre medarbetare utan verifierad handledare! Efter det så ska jag fortsätta utbildas till arbetsledare så småningom.

Känns så sjukt underbart, det går inte att beskriva! Att få bekräftat att allt ens slit verkligen har lönat sig och att det inte bara är jag som tror att jag gör ett bra jobb, utan att min chef även tycker det. Att hon vill ha mig på jobbet så mycket som möjligt eftersom jag är ett jättebra föredöme och även därför skulle passa perfekt som skiftledare(arbetsledare). Helt galet!

Såna här saker bara förtjänas att skrivas ner. Så när jag har en dålig dag kan jag kolla tillbaka på det här och känna mig så sjukt stolt över mig själv igen :)

Sweet!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0