Happy birthday!

 

Min födelsedag var inte så speciell, hade klarat av det mesta av firandet kvällen innan eftersom mormor skulle flyga hem tidigt på min födelsedag. Så vi åt middag och jag fick paket den 29:e istället. Fick dock ingen tårta och det fick jag inte på min födelsedag heller *men jag är inte bitter*.
Från mamma fick jag i alla fall två rödvinsglas ur Boda Line-serien, bidrag till en sele som jag ska köpa, ridbyxor(beställda och är på väg) samt jodphurs som också ska komma senare.
Från mormor fick jag lite pengar och likaså från Elsie och Jan(styvfarföräldrarna). Claes och Ancha(min styvfarbror och hans sambo) gav mig en fin kristallskål som, precis som det mesta jag har fått av dem, är ett designer hantverk som säkert har kostat alldeles för mycket. Pappa gav mig också pengar eftersom det är lite omständligt att skicka grejer på posten. Allt som allt så har jag blivit ordentligt bortskämd med grejer och dessutom så lagade mamma sin oerhört goda tomatsoppa till mig. Nam nam!

Efter att vi lämnat mormor på flygplatsen igår så körde vi till Emporia, så nu har jag äntligen varit där. Visste vad jag var ute efter, vilket var någonting att ha på mig på armarna på nyår(typ kofta) och stayups, så gick runt i lite olika butiker och kollade.
Hittade en snygg kofta på MQ men den kostade 399:- vilket jag tyckte var lite mycket för en helt vanlig svart kofta. Så gick till min nya favoritbutik New Yorker och där hittade jag en skitsnygg kofta på rea samt en svart bolero, även den på rea. Så tillsammans kostade de mindre än koftan på MQ och jag fick två snygga saker med mig! Köpte även en liten plånbok på Rizzo eftersom jag fått presentkort där och stayups på H&M.
Så happy birthday to me :D

Väl hemma åt vi det som var kvar av tomatsoppan och sen var det inte så mycket mer speciellt med den kvällen. Såg på tv med mamma innan det var dags att gå och lägga mig.

 

Den bästa presenten jag gav till mig själv var när jag ställde mig på vågen igår och den visade min lägsta vikt någonsin. Jag har aldrig tagit mig ner under 69kg innan men då visade den 68,5 och idag stod den på 68! :D Jag är så sjukt stolt över mig själv! Ska försöka komma igång med träningen på allvar nu också, körde första passen av Just Dance + MRL på länge i lördags och det var så jäkla skoj! 
Nu SKA jag bli fit.
Mina mål till sommaren 2013 är att jag ska kunna ha bikini utan att skämmas, få så pass bra kondition att jag kan vara med på de tuffare passen på gymmet (typ cross country som är 1h kondition + styrka utomhus i Sankt Hans) och bara allmänt må bra.


Anyways. Idag blir det jobb 13-17, lyckan är obeskrivlig över att Haidar tar från 17-22 så att jag hinner vara med på festen hos David. Skulle egentligen ha börjat 14 men Petra messade att det var kaos på jobbet med massa sjukanmälningar och undrade om jag kunde börja 13. More money for me! ^^
Är sjukt taggad inför ikväll! Ska bli så himla roligt och jag ser fram emot att få klä upp mig. Fin klänning, vackra smycken, snyggare kropp och nyligen uppfräschat hår - kommer känna mig så fin!

Vi hörs senare!
GOTT NYTT ÅR! :D


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0