Nattjobb

 

Jobbade skift inatt, 22-06, tillsammans med bl.a. en av mina bästa kollegor Åsa och vi har haft så sjukt kul! Natten gick på ett kick bara pga henne. Måste bara föreviga det som hände inatt.
En av nattens roligaste händelser var när telefonen ringde och Åsa svarade. Efter en liten stund kom hon ut och sade: "jag fick precis min första busringning!" Det var en kille som ville prata med henne och höll på fjanta en massa, frågade bl.a. efter hennes nummer Det tog max en minut så ringde det igen men då svarade jag istället.
Precis som jag trodde så var det samma kille. Han ville prata med Åsa men jag sade att hon inte hade tid så då började han småprata med mig istället. Det var en massa struntprat, om än underhållande sådant. Han frågade om mitt nummer flera gånger, när han inte fick det och jag sade att jag inte hade tid att prata så ville han fråga något om menyn. Okej sade jag och det var nu det roligaste började: "ja jag undrar om ni har en viss sak på eran meny.. Vad var det den hette nu igen... Jo just det Hot Blondie, har ni den?" Jag kunde inte hålla mig för skratt men svarade att nej den hade vi inte på menyn. Sen blev det en hel radda om att det kanske var BK som hade den, vilka öppettider de hade osv. Tillslut så sade jag bara tack och hej och lade på.
Sjukt roligt var det i alla fall, jag och Åsa hade rätt kul åt det resten av natten ^^

Har fått sådär lagom mycket bekräftelse inatt, som alltid när killar med alkohol i blodet kommer in, vet inte hur många som försökte ragga upp mig. Och Åsa för den delen, skönt att ha en sån söt kollega som kan ta en del av smällen. För det är faktiskt så jag ser på saken. Visst är det lite kul, men det är faktiskt mest jobbigt.

Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen så jag kan komma iväg ner på stan till mellandagsrean och en fika med en vän.

Ha det bäst!
Puss och kram


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0