Hard work work


Slitit som ett djur känns det som. De senaste 17 dagarna har jag bara haft två dagar osammanhängande ledigt och det har verkligen tagit på kroppen. Är helt slut i huvudet och inflammationen i min axel har fortfarande inte gett med sig trots både medicin och vila(från träning..).
Idag är jag ledig igen så det är skönt, blir nog att sjuka sig från jobbet i helgen för jag mår verkligen inte bra. Kommer inte kunna jobba 14-23 på både fre och sön utan att bli sjuk, jag känner min kropp nu. Tar det hellre lugnt och slipper få tillbaka magkatarren som börjat göra sig påmind igen.. Dessutom kommer Micke ner så då får vi mer tid till varandra.

Jaja. Har varit lite deppig för under min vila från träningen så gick jag upp i vikt, så under de senaste två-tre veckorna har jag lagt på mig 5kg och fattar inte hur! Hade varit lugnt om det vara varit vikten men även måtten över kroppen ökade, så visste att mycket av det var fett. Så jag fick nog i lördags och började föra matdagbok igen samtidigt som jag rörde lite mer på mig, vips på två-tre dagar hade jag tappat 3kg.
Älskar att jag nu trots allt väger två kilo mer MEN har nästan samma mått som innan jag gick upp i vikt, vilket tyder på att jag faktiskt har lagt på mig lite muskler. Känns sjukt nice! När jag vägde ett kilo mindre innan jag kom igång ordentligt med träningen så hade jag cirka 76 cm i midjemått, nu har jag 75,5 cm. Wohoo!

Igår struntade jag i gymmet efter jobbet, dels för att jag var trött, men även för min axels skull. Gjorde bara 210 crunches och 210 back extensions hemma. Det plus cyklandet till och från centralen fick räcka.
Idag ska jag till gymmet, vill sååå gärna träna ATC men måste ta det lugnt med axeln :( Skit också! Men tar nog en vända på löpbandet och lite mage, rygg och ben i gymmet. Blir dock ett lugnt pass eftersom jag inte är helt kry.
Först ska jag dock ut till stallet och köra Hubbe samt tömköra Catch. Fint väder idag och det känns så härligt! På min lediga dag dessutom, brukar aldrig vara fint väder då ^^

Ha det bäst och ta hand om er!
Kramar


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0