On the road


Sitter i skrivande stund på flygbussen på väg till Sturup och flyget som ska ta mig till Stockholm. Min älskling kommer att möta mig på flygplatsen strax efter sju, jag landar 18:50 så då hinner jag få tag på mitt bagage i lugn och ro.

Imorgon är första dagen på ASM(Advanced Shift Management) och det ska bli spännande. Hoppas att det blir en rolig och lärorik kurs med många trevliga människor!

Kvällen idag ska dock spenderas med Micke så jag ska låta hjärnan vila lite från jobb/plugg och bara njuta av lite kvalitetstid med min fina pojkvän. Är så glad över att jag har honom, han gör mig så oerhört lycklig. Framtiden känns riktigt ljus när jag tänker på honom. Det är bra grejer det.

Får se vad som händer sen på jobbet, har ingen aning om vad Sandras plan för mig är med den är kursen. I teorin så kan jag efter kursen gå vidare till att bli 2:a assistent, men tror att det mest är för att jag ska fördjupa mina skiftledarkunskaper. Det är dock riktigt roligt att hon satsar så pass mycket på mig och att det jag gör inte går obemärkt förbi. Kul som sagt!

Puss och kram, skumbanan!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0