Avstånd


Det börjar redan bli lite jobbigt att ha min fina pojkvän i Stockholm. Saknar honom massor, men samtidigt är det väl inte helt fel egentligen om vi tar det lite lugnt. Det har ju redan gått rätt snabbt om man säger så ;) Men det känns konstigt att planera sina dagar utefter när respektive person har rast på sitt jobb. Han jobbar 8-17 alla dagar och ja för mig varierar det, men är oftast 14-23 de dagar jag är på McD nu.
Hittills har det i alla fall gått bra. Pratar flera gånger om dagen och han är bara för underbar. Känns så skönt att jag äntligen verkar ha hittat en vettig människa som uppskattar mig. Han är så himla fin! Är så glad över att han kommer ner i helgen, saknar honom så himla mycket ^^

Dessutom så ska jag ha skiftuppkörning på måndag, så kan behöva lite extra pepp i helgen. Är såå nervös! Sandra har inte heller satt lite press på mig genom att dels redan ha beställt och fått min namnbricka som det står skiftledare på, och dels genom att redan ha bokat in mig på nästa kurs i februari! Då blir det ASM(assistant shift management) och för att få gå den så måste jag vara verifierad skiftledare. Ingen press eller så som hon själv sa ;)

Nej nu måste jag komma igång med min dag, har en massa måsten innan jobbet i em.

Ha det bättre än bäst!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0