Back to work


Har haft en urmysig helg med min underbara pojkvän, är så otroligt lyckligt lottad som har hittat en sådan fin kille.
Han dök upp strax efter ett på fredag natt så blev bara lite mys innan jag var tvungen att sova. När jag var klar på lekiset så följde han med ut på en tur med favoritponnyn. Min fina Hubbe var så sjukt duktigt! Körde den längsta rundan ute någonsin och bara tränade på framåtbjudning och att han skulle slappna av/vänja sig vid att vara själv. Det gick hur bra som helst och det var riktigt mysigt att ha min andra favoritkille bredvid mig i vagnen. Blev dock kallt om fingrarna så jag längtar riktigt mycket till våren.

Hade myskväll hos honom och sen umgicks vi fram tills han var tvungen att köra tillbaka till Sthlm på söndagen. Jag skulle egentligen ha jobbat på McD men hade så ont i armen att det bara inte gick, andra passet jag fick sjuka mig från pga att Catch kastade av mig i tisdags...
Men idag var jag tillbaka och jobbade 10-19. Det gick rätt bra trots lite strul med en grill och en pommesbalja som inte ville funka delar av passet. Fick även halvt köra skift och hjälpa Jamal som körde sitt första mellanskift.

Min uppkörning blev uppskjuten, igen, till den 30:e eftersom det var folk från huvudkontoret nere idag. Lite glad att jag slapp med tanke på allt som strulade ;) Får hoppas att allt flyter på smidigt och att jag blir verifierad när det är dags om 1,5 vecka!

Vet att jag är såhär fånigt, sötsliskigt nykär, men jag måste bara säga(igen) att jag har världens bästa kille. Vet inte vad jag har gjort för att ha fått förtjäna denna underbara människa, men vad det än är så är jag riktigt glad att jag gjorde det för så här lycklig har jag inte varit på länge. Han är så fin att det nästan är för bra för att vara sant.

Nu ska jag sluta fjanta mig och återgå till The Mentalist ^^
Puss och kram!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0