B.S.M


Måste ju skriva om Basic Shift Management-kursen också! Den bjöd på tre lärorika och otroligt roliga dagar. Jag har lärt känna flertalet trevliga personer och det känns kul att känna någon på flera av restaurangerna runtom Lund och Malmö.

Sista dagen hade vi ett slutprov som bestod av 50 frågor. De flesta av oss ville självfallet hamna på den ärofulla Dean's list och för att göra det krävs minst 46/50 rätt på provet.
Jag var så sjukt nervös att jag skakade och knappt kunde andas, men efteråt kändes det riktigt bra och jag trodde att jag kanske kunde ha lyckats ta mig in på Dean's.
Mycket riktigt, när kursledarna kallade upp de som lyckats ta sig över gränsen så var mitt namn med. Det var 5-6 st av alla de som var med på kursen som klarade Dean's och det känns riktigt bra!

Innan provet hade vi alla fått rösta på vem som skulle få Gold Hat Award vilket är ett pris som delas ut till den deltagare som gjort bäst ifrån sig på kursen och det är alltså deltagarna som röstar.
Nomineringen lät något i stil med: "det här är en person som är väldigt engagerad. Det här är en person som kan väldigt mycket. Det är en person som gillar att sova. Den här personen är en tjej. Den här personen har en film som ligger henne varmt om hjärtat. Det här är en tjej som är extremt lättskrämd. Grattis Rebecka!!"
Jag blev så oerhört paff att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Jag fattade att det var jag när han nämnde sova, film och lättskrämd eftersom vi den första dagen fick svara på frågor om oss själva.

Mina frågor(slump genom att vi fick välja tre olikfärgade smarties som då hänvisade till varsin fråga) var "något som inte så många känner till om dig", "din favoritfilm", "vilket djur skulle du vara om du inte var en människa och varför". Jag svarade att jag var extremt lättskrämd, att 300 var min favoritfilm och att jag skulle varit en koala eftersom de sover 23 av 24 timmar per dygn ^^

I alla fall så blev jag sjukt hedrad och glad över att få gold hat award och att så många röstade på mig. Det var flera som kom fram efteråt och gratulerade mig och sade att jag verkligen förtjänade det :') Hur rörd blir man inte?! Fick hålla ett litet tal sen men det blev inte så långt eftersom jag började gråta lite grann hehe ^^

Är riktigt stolt över mig själv som klarade Dean's och tacksam över att jag fick Gold Hat Award.
På onsdag blir det skiftuppkörning för min del, här går det undan! Hoppas att det går vägen för i så fall är jag kanske verifierad skiftledare fr.o.m. onsdag! :) Håll tummarna!!

Auf wiedersehen!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0