Busy day


Födelsedagsfest ikväll och jag har massor att göra. Schemat för idag:
8:00 - gå upp
8-9:30 - äta frukost och plugga så mycket som möjligt in för BSM(skiftledarkursen).
9:30 - byta om, sätta katterna i sina burar och köra till vet.
10-10:30 - vaccinera katterna, köra hem.
10:30-12:30 dekorera tårtorna.
12:30-14:00 - packa inför Jönköping, packa festkläder(ska fixa mig hos Maria), duscha.
14-14:30 - plugga lite till.
14:30-15:00 - packa in mat, kläder och skräp från rummet i bilen.
15:00-15:30 - köra skräpet till sopstationen, köra till Maria, bära upp allt i lägenheten.
15:30-16:00 - Hämta bord på Norra Promenaden(Marias föräldrahem).
16-19 - förbereda lägenheten inför festen, göra oss i ordning, börja laga mat.
19:00-"så länge man orkar" - födelsedagsfest! :D

Har hunnit med mer plugg än jag trodde vilket är sjukt skönt, ligger dock efter tidsmässigt eftersom Oreo tyckte att det var en bra idé att bajsa ner sin transportbur -.- Men men, har räknat med stora tidsmarginaler så tror att det går bra ändå ^^

Nu ska jag fixa tårtor!
Ha det bäst! :D


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0