Gott nytt år!


Firade nyår hos David igår och det var supertrevligt! Överträffade mina förväntningar på alla sätt och vis. Plus att jag kände mig riktigt snygg.
God mat, gott sällskap, god skumpa och bara en allmänt trevlig kväll. Det här nyåret hade allt!
Jag mår så otroligt mycket bättre nu när jag lämnat 2012 och Björn bakom mig och bara blickar framåt mot ett nytt år som jag inte vet vad det ska bjuda på. Allting kan hända..

Blev kvar länge hos David idag och bara umgicks med honom, Camilla och Micke. Camilla stack dock efter ett par timmar när vi ätit frukost och städat undan. Så vi som var kvar kollade på två av Jeff Dunhams pjäser samt åt pizza och bara hade det allmänt trevligt.

Ligger hemma i sängen nu och ska sova, känns såå skönt! Imorgon blir det att sortera och få ordning på rummet samt planera mat inför min födelsedagsfest på fredag.

Hoppas att ni alla hade ett bra nyår!
Kramar


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0