Hästkräk


Catch kastade av mig i tisdags. Varken min kropp eller jag är glad på honom nu.. Han har blivit helt knäpp och varken jag eller Elena förstår vad som har flugit i honom. Ingen av oss vill rida honom just nu eftersom han är så blockerad och bara stirrar runt.
Min teori är att han saknar Alexus och inte får någon stimulans i hagen längre. Alexus är då Elenas unghäst som är ivägskickad på inridning, så Catch har bara ponnyerna som sällskap på andra sidan tråden och en av dem står inne med honom på natten. Tror att det har något att göra med att Alexus är borta i alla fall, eftersom hans personlighetsförändring kommit efter att han åkt. Jaja. Spänning i vardagen...

Ska prova selen på Hubbe ikväll på jobbet, han ska få jobba hårt i töm först och sen sätter jag förmodligen honom i vagn en liten stund också. Nu taggar vi inför tävlingssäsongen! :)

Nej nu ska jag sova, Jessica kommer vid halv elva och jag tyckte av någon anledning att det var en bra idé att stanna uppe till halv fyra på natten...

Natti natti!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0