Mitt hjärtas dynamo


Så var ännu en helg förbi. Det sägs att tiden går snabbt när man har roligt, och det stämmer nog för tre dagar går aldrig så pass fort som när min finaste Micke är nere. Har haft en underbar helg trots att stämningen drogs ner lite av morgondagens kommande händelse - försvarsmakten tar tillbaka och omplacerar Blogg, Mickes hund. Inget han kan göra åt det, de äger ju hunden, men det är riktigt trist. Men det blir nog bra tillslut.

Nästa helg fyller bror min 25 år, så det blir middag och firande av honom. Sannolikt kommer min finaste ner också, så det blir säker en supertrevlig helg. Förhoppningsvis blir det lite firande av att jag har blivit verifierad skiftledare, har uppkörningen på onsdag - håll tummarna!

Gårdagen spenderades hos David som bjöd på tacos och kladdkaka. Jag, Micke, Maria och Anton var bjudna och det var hur trevligt som helst!
All tid i helgen har i princip spenderats tillsammans med Micke, mys, mys och lite mera mys. Vi har även kollat två avsnitt av Generation Kill, sjuk men rolig och bra serie.
Gymmade i fredags, kroppen har äntligen läkt efter min flygtur för 1,5 vecka sen. Blev 30 min ReShape, intensivt och bra pass, samt lite knäböj med skivstång, benpress och bänkpress. Trodde att jag tog det någorlunda lugnt men har knappt kunnat gå igår och idag pga träningsvärken. Haha. Men men, känns riktigt bra!

Nu ska jag återgå till Pistvakt! :D
Puss och kram!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0