Mysdag


Jessica kom som sagt hit idag och det var så himla mysigt! Handlade och fixade lunch ihop och snackade en himla massa - vi hade mycket förlorad tid att ta igen ;) Har verkligen saknat henne så det var på tiden att vi sågs. Får hoppas att det inte går lika lång tid innan vi ses igen.

Skjutsade Jessica till LTH och sen körde jag till jobbet. Blev inte så hårt arbete för Hubbe trots allt, dels för att jag har ont i min högra arm men också för att jag blev tvungen att lägga tid på att göra nya hål i draglinorna. Provade med vagnen sen och efter mycket pillande och ändringar av inställningar så blev det så sjukt bra!
Vagnen går mycket finare och Hubbe verkade slappna av bättre när han vant sig vid känslan. Så får se nästa gång, känns bra i alla fall. Nu ska vi banne mig satsa på tävlingssäsongen! :D

Take care!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0