Omvänt


Igår bjöd Micke mig på date eftersom det gick helt och håller emot hans principer att inte ha tagit mig på date. Så det blev lite omvänt eftersom vi redan är tillsammans, men åååh vad det var mysigt! En helt underbar kväll.
Vi började med varsin Filet mignon på Klostergatans vin & delikatess och det var obeskrivligt gott. Köttet var så mört att det bara smälte i munnen och allt smakade så fantastiskt gott.
Efter det gick vi på bio och såg Jack Reacher, en actionfilm med rätt mycket humor, både jag och Micke skrattade massor i alla fall ^^ Vi åkte hem till honom och sov ihop. Det var en helt underbar kväll. Ett perfekt sätt att dels fira mina framgångar på BSM och dels att ha som sista kväll innan han flyttade upp till Stockholm.

Han körde hem mig idag sen körde han mot Stockholm med sällskap av sin mamma. Känns rätt jobbigt att vi numera ska bo 60 mil från varandra, men är samtidigt så oerhört glad för hans skull. Han har velat jobba på livgardet länge och nu är det alltså äntligen dags. Vi kommer fixa det här, det vet jag. Anything worth having is worth fighting for.
Har i alla fall definitivt fått en extra sporre till att verkligen komma in på veterinär i Uppsala till hösten.

Damn vad mitt liv är bra just nu!
Puss&kram


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0