Personalfest


Igår var det dags för den årliga personalfesten för Skåne Hamburgers AB. Jag jobbade på lekiset innan så dök upp strax efter nio och därmed två timmar sent. När jag kom dit så höll de på att dela ut prisen för årets medarbetare. GAT var först ut så jag missade tyvärr när Åsa fick sitt pris, men jag fick se när Hyllie delade ut och där fick(föga förvånande) Jocke priset och eftersom han ursprungligen är från GAT så var vi väldigt malliga över att vi hade två årets medarbetare ;)

Jag körde dit och hem så för mig blev det Red Bull istället för vin/öl/cider för de två drinkbiljetterna. Behöver jag säga att jag blev lagom taggad efter det? ^^ Men det var bara bra för när jag gjorde mig i ordning var jag rätt opepp trots att min kära pojkvän försökte få mig taggad. Men som sagt, med lite energidricka och härliga kollegor så blev det jättebra trots allt.

Körde hem vid kvart i ett, kändes lagom dåligt att man åkte hem före Benedikte(vår franchisetagare) haha. Men jag var trött så det var lika bra eftersom jag ska jobba 14-23, är på väg till jobbet just nu.

Lite stolt över mig själv för jag tog mig ut på en liten joggingrunda igår trots att både rumpa och höft är lite ömma ännu. De började skrika när jag började jogga, men då sade jag bara åt dem att hålla käften och fortsatte. Blev bara 1,6 km jogg och 1 km gång, men är nöjd med det med tanke på mina förutsättningar. Sen dansade jag då i höga stilettklackar i runt tre timmar så mina ben och min rumpa är något ömma idag ^^
Men jag måste verkligen komma igång nu, måste vara redo ifall jag kommer vidare i rekryttesten för GMU. Det är min back-up plan ifall jag inte kommer in på veterinär i år. Hade varit riktigt kul eftersom jag ville göra lumpen och jobba på beridna högvakten när jag gick på gymnasiet. Blev dock inte så eftersom jag var sjuk i långa perioder i flera omgångar. Men vem vet, nu blir det kanske av? Vi får se.

Nej nu kan jag inte skriva mer.
På återseende!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0