Verifierad skiftledare!


Så sjukt härligt att äntligen ha min uppkörning avklarad! Det har varit en vecka med dålig sömn och massa uppkörningar(har drömt om det så många nätter), men nu är det till slut över. Klarade min verifiering finfint och är rätt nöjd så här i efterhand. Det blev några småmissar pga nerver, men allt som allt gick det riktigt bra och jag är nöjd.

JAG ÄR VERIFIERAD SKIFTLEDARE - BOOYAA!!! Äntligen! Nu får jag högre lön, min vita skjorta och min fina namnbricka.

Sen är det bara att ladda inför nästa kurs, ASM, som är den 12-14 feb i Stockholm. Spännande! Måste fokusera på plugg inför högskoleprovet också samt få in träningen som rutin så att jag är förberedd för rekryttesterna. Mycket på gång nu känns det som..

Men nu ska jag inte tänka mer på det utan bara njuta av min helt lediga helg, bara jobb imorgon sen är jag fri fre-sön och kan i lugn och ro umgås med min fina pojkvän samt fira storebror som fyller 25.

Ta hand om er och tack till alla som höll tummarna för mig idag!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0