Väntar


Det är precis vad jag gör: väntar. Sitter på Lund C och väntar på älsklingen som är på väg ner. Hans tåg skulle ha varit här 05:25 men när jag kom hit så såg jag att det var en timme försenat, wohoo! Han sover väl och tänkte inte på att skicka ett sms till mig så jag får glatt sitta här och vänta. Ingen idé att köra hem igen. Funderar på att gå till Espresso House som öppnar om 20 min, så får jag i alla fall lite värme.

Igår fick jag äntligen mitt brev från rekryteringsmyndigheten och skojar ni om jag blev glad när jag insåg att jag blev kallad till mönstring?! Riktigt jävla glad blev jag! Ännu bättre är att jag har ytterligare 2,5 mån på mig att träna för jag ska inte mönstra förrns den 14:e juni, det känns också riktigt bra eftersom mina problem med axeln gjorde att jag halkade efter en månad med träningen. Nu finns det ingen ursäkt till att jag inte ska kunna klara testen för att bli antagen till GMU.

Nu fick jag ett sms, när man talar om trollen ^^ Han hade sovit till 5 min innan och sen tog det en stund tills dess att han märkte att de var så sena. Jaja, han är på väg i alla fall. Ska bli så underbart att äntligen få träffa honom igen!

Bara en kvart tills espresso house öppnar.. En chai och en scones kanske? Min tomma mage börjar klaga lite. Eller en helt vanlig kaffe.. Spänning i vardagen! ;) Haha.

På återseende!
Puss och kram


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0