Öppning


Länge sedan sist, men är mycket som rör sig i mitt huvud så blir inte mycket ork kvar till bloggen. Eurovision har kommit och gått. Maskeradfest på fredagen, ESC+födelsedagsfest på lördagen - sweet.
Simon åkte till Afghanistan för en vecka sedan, känns konstigt och lite jobbigt. Orkar inte gå in på det nu..

Jobbar på för fullt, körde öppning idag(06-15) samt ska ta halva öppningen imorrn och hela på fredag. Är dock glad över att jag ska öppna på fredag för jag skulle egentligen ha jobbat 14-23 men Christine har blivit sjukskriven så jag tog hennes öppning eftersom det generellt sett är lättare att lösa ett mellanskift.

När jag inte jobbar så tränar eller sover jag, i princip. Om inte Micke är nere då alltså för då är det han som gäller. Kör just nu på "30 day squat challange" som jag kombinerar med crunches, push-ups och rygglyft. För varje dag som jag lägger på reps på mina squats så lägger jag till lika många på de andra. Crunches och rygglyft gör jag lika många som squats, medan jag började på 2x10 push-ups och nu är uppe i 4x10. Känns så sjukt härligt att jag märker att jag blivit starkare! Hade så svårt för att ens göra 10 st förut men nu så klarar jag det mycket lättare samt att jag kan gå djupare ner - LYCKA! Älskar att känna hur min kropp utvecklas!

Nu är det inte alls långt kvar till mönstringen, känns så sjukt nervöst redan men också oerhört spännande och peppande. Har redan mönstrat två gånger i mina drömmar så kommer nog lösa sig den 14:e ;)

Ha det bäst!
Kram


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0