Valborg


Valborgsmässoafton har kommit och gått och plötsligt är vi inne i maj månad. Tiden går snabbt när man har roligt!

Kvällen igår spenderades hos David som bjöd in till grillning. Jag som fortfarande är lite krasslig orkade inte ta mig in till Malmö och Elli, så i princip tvärs över gatan kändes lagom ^^
När jag kom dit var det bara David, Anton och Karro(och lilla Oliver på 3 mån :)) som var där, men efterhand trillade folket in. Camilla, Josse, Vickan och Maria dök också upp, så jag blev inte ensam med killarna den här gången.
Vi grillade, åt, drack och hade det allmänt trevligt! Stefan kom förbi en stund på kvällen också och åt lite innan han och Karro åkte hem, Oliver blev lite trött ;) Fick även prata lite med min älskade Micke som äntligen fick lite tid över. Han berättade att han antagligen får tillgång till en kompis lgh fr.o.m. den 1:a juni, så om jag vill kan jag komma upp efter det. Jag längtar bort härifrån för Micke styvpappa har köpt nya högtalare och sedan dess(drygt två veckor) har han spelat musik varje dag från det att han kommer hem från jobbet tills han går och lägger sig.. Man blir något less. Men men. Pratade om lite allt möjligt och det var så skönt :) Avbröts lite abrupt men det är sånt man får tåla när mannen är på övning :)
Till sist var det bara jag, Anton, David och Camilla kvar. Vi pratade massa strunt innan vi gav upp runt 01-01:30. Supertrevlig kväll allt som allt!

Väcktes vid nio av grannens förbannade hundjävlar för tredje morgonen i rad. De släpper ut dem och så skäller hundarna som fan utan minsta tillsägelse. Börjar gå mig på nerverna! Speciellt när jag somnade runt två och hade hoppats på att få sova lite längre...
Efter en dryg trekvart så ringde dock Micke så blev på bättre humör :) Han hade tydligen känt av sitt ben igår när de övat eldställning och rapporterade det till ledningen direkt. Så han var bortplockad från övningarna idag så att han inte ska dra upp skadan igen. Tycker lite synd om honom men är samtidigt glad att han är försiktig. Han vad ändå på bra humör och jag är glad för jag fick ju prata med honom ^^

Nej nu är det dags för mig att försöka få något i magen, den är inte alls särskilt glad på mig :P
Ta hand om er!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0