Nytt jobb

I onsdags hade jag min första (halv)dag på mitt nya jobb. Förmiddagen ägnade jag på Livbataljon där jag bjöds på en avtackningsfika med gåvor. Fick bland annat en vas, en orkidé och en inramad bild på gruppen. 
På eftermiddagen tog jag mitt pick och pack och körde ut till livgardet och Swedint. Fick någon timme till att packa upp och göra mig hemmastadd, sen hade vi gemensam cirkelfys. 

Under torsdagen och fredagen hade den delen av Swedint som min grupp tillhör, CapDev/NCGM (capability and development/Nordic Center for Gender in Military operations), ett planinternat. 

Torsdagen ägnades åt att diskutera och planera vilket gemensamt mål vi vill nå och på kvällen åt vi en trerättersmiddag och umgicks på mässen. Under fredagen fortsatte planeringen och planinternatet avslutades med en gemensam lunch. 

Hittills har det varit väldigt bra dagar med trevliga kollegor och bra stämning. Jag tror att jag kommer trivas bra på den här tjänsten och med mina nya kollegor 😊

Nu är jag dyngförkyld och har legat utslagen hela helgen, så dagens arbete var lite tungt. Hoppas på att må bättre snart!

Lite bilder:

Presenterna från mina gamla kollegor



Mitt nya arbetsrum med specialgjorda affischer från mina nya kollegor ;)



Sjukt god kaffemousse 😍


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0